viernes, 22 de septiembre de 2017

ARIADNA CARRASQUER (2n de Batxillerat) GUANYA EL PREMI LITERARI CALLDETENES PER A ESTUDIANTS DELS PAÏSOS CATALANS


foto-de-familia-premis-literaris-calldetenes-2017.jpg


Ariadna Carrasquer, alumna de 2n de batxillerat, ha estat guardonada en els XXXII Premis Literaris de Calldetenes per a estudiants dels Països Catalans, amb el relat Et confesso.

A la gala, que es va celebrar el passat 20 de setembre a l’Auditori Teatre Calldetenes, també s'hi va poder escoltar la ponència realitzada per Isabel-Clara Simó.



ET CONFESSO

Et confesso que sí.
Tornaria a besar els teus llavis cirera cegament
i a passejar les puntes dels meus dits per les teves galtes.
Que dels teus pecats frueix el meu confús perdó
i de les meves ferides brollen roses de dolor.


Què he de témer, boig cor presoner de les teus profunds delictes?
Que del llast i l’oratge sorgeix una gamma de sentiments homogenis ocres,
que per condemnada desgràcia només et criden a tu.
Tornaria per omplir l'absència dels meus dies
i callar el meu tempestuós pensament.
Tornaria per així arraconar l'insomni de llargues nits,
inspirar la teva olor per saber que ets present,
i resseguir-te subtilment amb la teva mirada furtiva.


Que no et mereixes res
i et segueixo buscant sense trobar-te,
pensar en tu tot i saber
que el meu nom només va ser passatger entre les teves atencions.
Que els dies seguiran passant,
els meus records seguiran vius
i la distància no significa el maleït oblit.